envelop
loading
phone

+420 224 253 533

locale

Hybernská 24, Praha 1

Česky
Trustworthy
Prompt
Reliable
slider1
Adlaw

Member of ADLAW INTERNATIONAL, a global network of law firms specialising in advertising and marketing law.

GTDT

Advertising Law National Expert by Getting the Deal Through.

Reklama na hazardní hry od 1. 1. 2017 (září 2016)

1. 1. 2017

V souvislosti s přijetím zákona o hazardních hrách č. 186/2016 Sb. (který s účinností od 1.1.2017 ruší zákon o loteriích a jiných podobných hrách, jenž významně omezuje mechaniky spotřebitelských soutěží) je zákonem o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. nově, s účinností od 1.1.2017, upravena reklama na hazardní hry.

(1) Reklama na hazardní hru podněcující k účasti na hazardní hře nesmí obsahovat sdělení, z něhož lze nabýt dojmu, že účast na hazardní hře může být zdrojem finančních prostředků obdobným získávání příjmů ze závislé, samostatné nebo jiné obdobné činnosti

(2) Reklama na hazardní hru nesmí být zaměřena na osoby mladší 18 let, a to zejména v podobě zobrazení těchto osob nebo užitím prvků, prostředků nebo akcí, které takové osoby převážně oslovují.

(3) Reklama na hazardní hru musí obsahovat sdělení o zákazu účasti osob mladších 18 let na hazardní hře a viditelné a zřetelné varování tohoto znění: "Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost!“

Definice hazardních her je v zákoně o hazardních hrách. Podstatným znakem hazardní hry je vložení ”sázky”, jejíž návratnost se soutěžícímu nezaručuje . “Sázkou” zákon o hazardních hrách přitom rozumí i rozdíl mezi nabízenou cenou zboží nebo služby a jejich cenou obvyklou, což je cena stanovená podle zákona upravujícího oceňování majetku.

News

Novela autorského zákona (duben 2017)

1. 9. 2017
Od 20.4.2017 je účinná novela autorského zákona…

Reklama na hazardní hry od 1. 1. 2017 (září 2016)

1. 1. 2017
V souvislosti s přijetím zákona o hazardních…

Konference MARKETINGOVÉ PRÁVO V SOCIÁLNÍCH MÉDIÍCH

1. 9. 2016
V pátek dne 21. 10. 2016 od 10 do 12 hodin v…

Potraviny – „původ Česká republika“ (září 2016)

1. 9. 2016
Má-li být v reklamě (resp. v jakémkoliv obchodním…

Elektronické cigarety a náplně do nich (září 2016)

1. 9. 2016
Od 7.9. 2016 je zakázána reklama ( resp. obecně…
We use cookies to ensure that we give you the best website experience. I Understand

Write us

zavřít
E-mail: